torsdag, augusti 07, 2014

Festfin och Chic ;)

Det här med att spana på kläder online och fylla varukorgar bara för att det är kul, är något jag gör ibland. Nu kommer jag tipsa lite om vad som är sjukt nice enligt mig. Vill ha!!!! Det vore ju inte helt fel om det kunde blåsa in en trisslott genom fönstret, en sån där med miljonvinst på... ;) Jag skulle verkligen vilja förnya min garderob litegrann, med både lite av det senaste, och det snyggaste. Att mixa och matcha är otroligt kul :) Här kommer några favoriter från Nelly, Bubbleroom och Gömda Juveler Fashion.


Toppar, Zina Top, Jeane Blush - NELLY.COMJumpsuit, Bell Sleeve Floral Playsuit, Reverse - NELLY.COMToppar, Adelle Peplum Lace Top, Only - NELLY.COMFestskor, Cross Sandal, NLY Shoes - NELLY.COMJackor, Elvina L/S Blazer, Object - NELLY.COMAccessoarer övrigt, Flower Garland, River Island - NELLY.COMJeans, Croisette Pants, NLY Trend - NELLY.COMSolglasögon, Luisa Sunglasses, Pieces - NELLY.COMToppar, Music Singlet, Estradeur - NELLY.COMTröjor, Crispy Sweater, Odd Molly - NELLY.COMToppar, Deep Drop Peplum Top, Oneness - NELLY.COMFestskor, Foxy WD, Jeffrey Campbell - NELLY.COMKlänningar, Frill Front Maxi Dress, Oh My Love - NELLY.COMSequined BustierHandväska, April

1 kommentar: